+سلام خوش اومدي+










 

         

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآسلامشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآبه وب من خوش اومدينشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

اميدوارم خوش بگذره

من رها هستم

مدير اين وب

اينجا از هرچي اپ ميشه

نظرم يادتون نره

با تبادل لينكم موافقم

كپي حرومه اگه بازكر منبع باشه اشكالي نداره

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآخب من ميرم بايشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

 



نظرات شما عزیزان:

ژینا
ساعت23:08---11 شهريور 1392
من همونم که وب اموزش کدنویسی داره
رمز : skin


mahnaz
ساعت21:11---7 شهريور 1392
عزیزم اگه میخوایی برای وبت ایکن لوگو ثابت و صفحه ورودی به دلخواه خودت بسازم بیا تو قسمت ادامطلبه پست ثابت وبم و سفارشتو بهم بگو
پاسخ:حتما


asal
ساعت15:58---7 شهريور 1392
salam golam aksaye fantezit kheili ghashang boud age paye tabadole link hasti behem khabar bede
پاسخ:ممنونم گلم


saeed
ساعت15:44---7 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کن
پاسخ:حتما


پاتوق دلها
ساعت19:56---6 شهريور 1392
سلام عیزم وب خوشگل موشگلی داری ب منم سربزن من للینک کردم اگه خاستی توهم لینک کن خوش حال میشم
پاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سلام-خوش اومدي,
یک شنبه 27 مرداد 1398 19:4 +raha+


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 25544
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1